Oldalak

2013. július 10., szerda

Alkossunk Nikivel közösen maraton - Pinken csillag


Nikivel közös alkotásnak mondható, ugyanis felesben csináltuk.
Úgy volt ő alkotja de végül nem bírtam magammal :')
Az alap neon pinkes alapot én festettem fel - Lora 97
Majd Niki elkezdte a következő mintát szabad kézzel:

Nos nem jött össze, szóval követtük az útmutatót:


Nem igazán végtuk hogy is kéne, szóval egy kis időt elszenvedtem vele :"D

Azért csak addig-addig próbálkoztam, még nem kaptam minden egyes körmömön egy elfogadhatót :P
3:)

Ezután hagytam kibontakozni Nikit. Ő festette le feketére, majd még száradt az egyik körmöm én átraktam a celluxokat (még bírta). Az ezüstöt is csak első körmömön csináltam meg én. Ugyan nem tökéletesen egységes, de szerintem látszódik, ugyanis én nagyobb fekete sávot hagytam, ahogyan nekem jobban tetszik.

Ja és végül csak módosítottunk annyit, hogy az ezüsthöz nem raktuk fel újra a celluxot, hanem azt szabad kézzel ;)




Nem a legszolidabb köröm, de szerintem még belefér kategória :) Nagyon mutatós lett, főleg h mi neonosabb pinkkel dolgoztunk. Barátom is már akkor megdicsérte, amikor még csak egy köröm volt kész, ugyanis eléggé szembe ötlő :)
 /Annyira imádom ezt az ezüs ADEN-es lakkot, megint tökéletesen befedte a feketét :D ^^ /



Ja és igen, kivételesen a lábamat is megcsináltam ugyan ilyenre :) Bár ez a -számomra- csillagos minta, csak a nagylábujjamra került, mert a többire nem férne rá XD És itt már szabad kézzel csináltam :)


3 megjegyzés:

  1. Ez gyönyörű lett! :)
    Nagyon ügyes vagy! :)

    VálaszTörlés
  2. Örülök, hogy így gondolod :)
    Nagyon szépen köszönjük!!! :D

    VálaszTörlés
  3. Ezzel a manival már régóta szemezek. :D Nagyon szupi lett!

    VálaszTörlés