Oldalak

2013. július 10., szerda

'Alkossunk Nikivel' maraton II. - üzletből inspirálva




Az előzőböl kihagytam:
Szóval Niki nálunk volt 2,5 hetet Németben. Persze nem hagyhattuk ki a DM-et, Müllert stb. ;D Természetesen a tömérdek mennyiségű körömlakkokat végiglesve :D
Az egyik műköröm mintája nagyon megtetszett nekünk. Terve vettük, hogy meg is csináljuk, szóval Niki gyorsan le is fotózta :D
Végül én csináltam meg neki a művet ;)

Halvány rózsaszín Lorácska ment alapnak. Ezután -most éppenséggel a w7 készlet pinkjét használva- szivacsoszan rávittem egy átmenetet. -Ezt viszonylag nagyra kellett csinálni-
Majd fekete francia rá. A fekete még mindig nem került el, húztam két egymást metsző csíkot -nem derékszögben- kicsit oldalvást.
Végezetül a hosszabb feketével párhuzamosan, egy kicsit lentebb megismételtem a mozdulatot a csillogós ADEN- díszítő lakkal.
Ezzel a lakkal is meg vagyok elégedve, elég sűrűn vannak benne a csillámporok, szóval szerencsére látszódott :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése