Oldalak

2013. július 20., szombat

Kedvenc mintám - Gyorsan, egyszerűen

Most egy olyan mintával jövök, amely nagyon közel áll a szívemhez. :) A három sziromlevélből álló virágra célzok. Mikor elkezdtem körmözni (kb 4 évvel ezelőtt) ez volt az első motívumom. Azért szeretem, mert bármilyen színnel elkészíthető, feldobható kövekkel, vagy indamintával, csak egy kis kreativitás kell hozzá. Mutatok pár példát. 
Egy nyárvégi, őszi körömhöz tökéletes ez a narancssárgás, pirosas színösszeállítás. A virág közepét egy narancssárga lakkal, szirmait pedig pirossal festettem ki. A szirmok "találkozásához" egy kunkorodó inda lett festve.

Ezt a körmöt Orsikának készítettem. A virágok szirmait egyszerűen kifestettem kékre. A szirmoktól egy-egy fekete vonalacska indul, melyek fölé 3 fekete pont került.

Az elkészítés ugyanaz, mint az előzőnél. Az egyetlen kivétel a hüvelykujjamon látszik. A virág itt a körmöm közepére került, és a csillogó piros lakk helyett fehérre festettem, valamint a fekete vonalak helyett itt fehér vonalakat alkalmaztam.

Neonpink körömlakk. (a kép nem adja vissza, de igazából olyan a színe, mint a rózsaszín szövegkiemelőnek) Itt is a hüvelykujjam a kakukktojás. 

Itt a virágmintát a körmeim sarkába tettem. Egy sötét rózsaszín lakkal festettem ki. A világosabb rózsaszín vonalak és pöttyök pedig kaviárok.

Ezen a képen a virág szintén a körmöm sarkába került. Közepébe egy követ ragasztottam. A rácsos minta Orsi ötlete volt. Bizonyára majd ír róla egy bejegyzést. 

Remélem sikerült ötleteket adnom. Nálam ez egy visszatérő motívum, ezért még fogtok vele találkozni a későbbiekben is. 

Nektek mi a véleményetek róla? Melyik sikerült a legjobban? Melyiket készítitek el esetleg magatoknak is?

Niki

2 megjegyzés: