Oldalak

2013. augusztus 2., péntek

Alkossunk Petrával maraton - III. rész


Németországban készített utolsó alkotásom. Saját körmömre készítettem el, de csak a bal kezemre, a jobb kezemen pedig Petra fejezte be. 

Mivel Pertusnak is nagyon tetszett ez a minta, neki is megcsináltam. Az enyém lett a rószaszín, az övé pedig a kék. 


Így készült: Egy csillogós lakk ment alapnak, erre jött a fehér francia.

 A gyűrűsujjamra és a hüvelykujjamra 3, a többire 2 virágszirom került.
A szirmok kitöltéséhez két rózsaszínt használtam. Legbelülre egy sötétet, kintebb világosat. Mikor megszáradt, jöhettek a a közepére a pöttyök. Legvégül a fekete vonalakat áthúztam egy csillogós rózsaszín lakkal.
Petra körme ugyanúgy készült mint az enyém, annyi különbséggel, h neki minden körmére 3 szirom került. Valamint a sötét rózsaszín helyett sötét kéket, világos rózsaszín helyett világos kéket, és a csillogó rózsaszín helyett ezüstöt haszn

 Ez a színösszeállítás végül jobban tetszett, mint a sajátom, de ez már mind1. Kicsit fura, h pont az én körmöm volt rózsaszín, hisz én a kéket jobban szeretem, Petráé meg kék pedig az ő kedvenc színe a rózsaszín. :)

Petra szavaival élve: "Körömtesók lettünk"

Niki

Nektek hogy tetszik?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése