Oldalak

2013. augusztus 20., kedd

dinnye


A kivis köröm után jött a következő gyümis alkotás. Ez nem más lett, mint a görögdinnye.
-A köröm mondhatni enyhe célzattal is készült, hogy apum menjen el dinnyét venni :D Imádom a gyümölcsöket :) -

Vicces, mert én még így nem láttam dinnyés körmöt, kivételesen egyedi ötlet alapján készült. -Azonban mielőtt közzétettem volna láttam, hogy más is így dolgozta fel a dinnye témát... No sebaj...-

A magokat sajna elrontottam, túl hosszúkásak lettek, ezáltal a inkább epres lett...

Az elkészítésének menete:
Elsőnek essence pirossal mentem rá, de nem végig az egész körmömön. Nem akartam kitolni magammal. ezért a körömvéget szabadon hagytam. Ezután nem kellett azzal szenvednem, hogy a fehér lakk ugyan fogja már be a pirosat.
Szóval fehér vég, amire szivacsos technikával szépen rámentem szintén essence-s zöld lakkommal. (Hálleluja, ismételten tudtuk használni a zöld lakkot ;D )
Majd jöttek feketével az "epermagok".



5 megjegyzés: