Oldalak

2014. július 31., csütörtök

Közös verseny


Még októberben volt egy verseny a facebook-on, ahol közösen kellett manikürt készíteni. Nagyszerű ötletnek tartottam, így mondtam Nikinek és Orsinak, hogy induljunk rajta.
Orsi eljött hozzánk egy hétvégén és én csináltam meg neki, valamint magamnak is.
Természetesen figyeltünk és mindenki a "saját színét" kapta meg :)
Így Nikinek, aki saját magának készítette el otthon úgyszintén, kék lett, Orsinak lila, nekem pedig rózsaszín.
A manikűrrel már találkozhattatok korábban, ugyanis Niki elkészítette tavaly nyáron neki és nekem:





Az enyémről külön lehetett olvasni az alábbi bejegyzésnél:

Orsiéról pedig itt:




Végül sajnos nem nyertünk, de legalább cukik lettek a körmök és egységet képviseltünk ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése